O nas
Misja i wizja placówki
Misją Placówki Doskonalenia Nauczycieli Impuls jest świadczenie usług sprzyjających rozwojowi środowiska oświatowego, kierując się mottem:
Od wartości do postaw poprzez uczenie się.
Placówka Doskonalenia Nauczycieli IMPULS to sprawnie zorganizowana i zarządzana organizacja, której zadania są realizowane przez kompetentnych i wykwalifikowanych współpracowników, tworzących zespół merytoryczny i zadaniowy. Skutecznie realizuje zadania wspomagające efektywność kształcenia i wychowania oraz świadczy usługi edukacyjne wynikające z obecnych wyzwań dla edukacji, oraz analizy potrzeb rozwojowych nauczycieli i dyrektorów. Zadaniem Placówki ze względu na jej ogólnopolski charakter, jest podejmowanie działań ponadregionalnych, ze szczególnym wsparciem nauczycieli i dyrektorów szkół i placówek oraz przedstawicieli JST z terenu woj. warmińsko-mazurskiego. Dążenie do zbudowania nowocześnie wyposażonej placówki dającej szanse na rozwój, sprawne wchodzenie w proces zmian, wspierającej budowanie relacji w społeczności szkolnej opartej na otwartości, wzajemność i partnerstwie.
Fundament naszych działań oparty jest na dwóch filarach:
- Organizacji procesów edukacyjnych ukierunkowanych na umiejętność uczeniu się.
- Kształtowaniu postaw przez pryzmat wartości.
Proponujemy 4 optymalne formy rozwojowe realizowane stacjonarnie i online
Spotkanie z eduEntuzjastą
2 godziny dydaktyczne
Bank Inspiracji
z praktykiem
Szkolenie
4 godziny dydaktyczne
Wdrażanie
nowych treści i umiejętności w miejscu pracy
przy zdalnym wsparciu eksperta zewnętrznego 6 -8 tygodni
Warsztat wymiany doświadczeń
różne formy pracy prowadzone przez eksperta zewnętrznego
Szkolenie
8-16 godzin dydaktycznych
Wdrażanie
nowych treści i umiejętności w miejscu pracy
przy zdalnym wsparciu eksperta zewnętrznego 6 -8 tygodni
Warsztat wymiany doświadczeń
różne formy pracy prowadzone przez eksperta zewnętrznego
Procesowe wspomaganie
od 7 do 10 miesięcy
DIAGNOZA potrzeb rozwojowych
Wsparcie przy ustaleniu CELÓW rozwojowych
Zaplanowanie form wspomagania i ich WDROŻENIE
Wspólna ocena efektów
Nasze specjalizacje

Metody i sposoby pracy rozwijające
UMIEJĘTNOŚĆ UCZENIA SIĘ

Rozwijanie kompetencji
OSOBISTYCH I SPOŁECZNYCH
przez pryzmat WARTOŚCI

Praca z uczniem
o SPECJALNYCH POTRZEBACH
EDUKACYJNYCH

JAKOŚCIOWY ROZWÓJ szkół/przedszkoli

AUTORSKIE rozwiązania rozwojowe
z włączeniem certyfikowanych narzędzi

Technologie INFORMACYJNO – KOMUNIKACYJNE (TIK)
w szkole i przedszkolu

Rozwijanie
KOMPETENCJI PRZYWÓDCZYCH

PLANOWANIE STRATEGICZNE
Audyty - Doradztwo
Nasz zespół
Dyrektor Placówki Doskonalenia Nauczycieli IMPULS
W życiu kieruję się sercem oraz dokonuję wyborów w zgodzie z moimi wartościami. Zarażam pozytywną energią. By czuć się szczęśliwą potrzebuję rozwoju, ludzi, miłości i wyzwań. Dzięki połączeniu dwóch światów: biznesu i oświaty zbudowałam dwa mocne filary swojej działalności zawodowej. Owocem mojej ciekawości poznawczej i doświadczeń jest Firma Impuls Szkolenia Dorota Tomaszewicz oraz Placówka Doskonalenia Nauczycieli IMPULS.
Coach ICC, Supervisor ICC, Trener, Asesor AC/DC, Ekspert ds. rozwoju organizacji, doradca zawodowy i edukacyjny, International Values Trainer, Współautor: Modelu Wartościowych Szkół®/ Modelu Doradztwa dla JST/ Założeń systemu wsparcia i rozwoju pracowników JST odpowiedzialnych za oświatę, Ekspert i współautor poradników, publikacji, materiałów w zakresie kompleksowego procesowego wspomagania szkół/ placówek ze szczególny uwzględnieniem rozwijania kompetencji kluczowych uczniów, Ekspert merytoryczny ds. opracowywania i wdrażania Planów Rozwoju Oświaty. Certyfikowany Konsultant MindSonar®, MTQ48, ILM72, Delight Index™, Insightful Profiler™ (iP121).

Zofia Domaradzka-Grochowalska
TRENER
Psycholog pracy z dorosłymi, Coach ICC, Superwizor ICC, trener, doradca edukacyjny i zawodowy, ekspert ds. rozwoju organizacji, International Values Trainer.
Współautor Modelu Wartościowych Szkół®. Współautor Modelu Doradztwa dla JST. Współautor ścieżki rozwojowej trenerów oświaty realizujących Procesowe Kompleksowe Wspomaganie Szkół, Przedszkoli i Placówek Edukacyjnych.

Maria Szostak
TRENER

Anna Rutkowska
TRENER
Trenerka psychologicznego treningu grupowego rekomendowaną przez PTP (nr 491), certyfikowanym coachem i superwizorem ICC. Ukończyła Systemową Szkołę InnerMasteringu® Posiada certyfikaty: International Values Trainer and Consultant, International MindSonar® Consultant, Competence Navigator™ Advisio Consultant, Consultant Mental Toughness MTQ48, ILM72 – Zintegrowany Model Przywództwa

Wioletta Matusiak
TRENER
Trenerka, facylitatorka w podejściu Desing Thinking, Active Citizens, tworzy autorskie rozwiązania dla oświaty, prowadzi warsztaty rozwojowe dla rad pedagogicznych, instytucji kultury, samorządów. Mentorka w projektach takich jak: Misja:programowanie, Spółdzielnia Edukacji, Zaprogramuj Przyszłość. Konsultantka merytoryczna ds. edukacji wczesnoszkolnej w projekcie Lekcja Enter.

Magdalena Kreczko
TRENER
Wykształcenie wyższe, pedagogiczne. Była nauczycielka j. polskiego oraz była dyrektor szkoły ponadpodstawowej. Obecnie pracownik samorządowy i trener biznesu. Doświadczenie w zakresie doradztwa edukacyjnego, prowadzenia procesu wspomagania szkół w rozwoju. Współautorka i realizatorka projektów społecznych na rzecz nowoczesnej edukacji oraz środowiska osób 60+.

Anna Fidurska
TRENER
Nauczycielka języka angielskiego. Dyrektor szkoły podstawowej z otwartą głową na innowacje, nowe rozwiązania w oświacie. Trenerka. Konsultant kryzysowy. Inspiruje, zaraża pomysłami, nie zniechęca się, nawet jeśli innym się nie chce. Wielbicielka oceniania kształtującego.

Paulina Kozłowska
ASYSTENT BIURA

Marta Żołnowska
TRENER i tłumaczka
Nauczycielka języka angielskiego z pasją. Trenerka, Ekspertka Wspomagania szkół i placówek oświatowych. Wielbicielka nowoczesności w edukacji, z powodzeniem stosująca na lekcjach nowe technologie i narzędzia wspierające rozwój kompetencji językowych uczniów. Podejmuje na rzecz edukacji współpracę międzynarodową. Kreatywna, otwarta na dialog, a przede wszystkim życzliwa i uśmiechnięta.

Aneta Pierzchała-Tolak
Trener
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Modele 3D
Project manager’ka ratująca projekty przed zatonięciem, szkoleniowiec dzieląca się wiedzą nt. bezpieczeństwa w sieci, profilowania, fake news oraz myślenia krytycznego, dostępności cyfrowej stron internetowych standard WCAG 2.1, prawa do informacji; kreatorka notatek wizualnych, pasjonatka innowacji w edukacji z wykorzystaniem modeli 3D, VR i AR. Doskonała organizatorka, sieciująca ludzi i przedsięwzięcia.