2021 – trzy edycje
Dostrzegasz, że obecny system nie zaspokaja w pełni potrzeb ani uczniów, ani nauczycieli i dyrekcji?
Dzisiejsza sytuacja pokazuje, że nauczyciele często są przemęczeni i tracą poczucie sensu swojej pracy.
A żeby byli gotowi i otwarci nieść pomoc – potrzebują być wzmocnieni!
GOŚĆ SPECJALNY
Barbara Prashnig
Emeritus Professor, MA
Założycielka Systemu Kreatywnego Nauczania (CLS) w Auckland w Nowej Zelandii oraz autorka wielu książek w tym m.in. „The Power of Diversity” (przełożona na m.in. język szwedzki, fiński, niemiecki, norweski).
Jej dwie najnowsze książki to „Learning Styles In Action” a także wersja kieszonkowa dla nauczycieli „Learning Style and Personalized Teaching”.
W Nowej Zelandii pionierka kursów z zakresu Kreatywnego Przyśpieszonego Uczenia się z wykorzystaniem narzędzi LSA i TSA. Z jej doświadczeń skorzystały różne kraje m.in. Wielka Brytania, Niemcy, Szwecja, Finlandia, itp. wprowadzając jej sprawdzone narzędzia i programy do edukacji.
„Musimy stosować metody nauczania, które dotrą do każdego oraz zaspokajać potrzeby ludzi, dlatego potrzebujemy indywidulanego określenia sposobu uczenia się”.
Anna Fidurska
Nauczycielka języka angielskiego. Dyrektor szkoły podstawowej z otwartą głową na innowacje, nowe rozwiązania w oświacie.
Trenerka. Konsultant kryzysowy.
Inspiruje, zaraża pomysłami, nie zniechęca się, nawet jeśli innym się nie chce. Wielbicielka oceniania kształtującego.
Dorota
Tomaszewicz
Dyrektor Placówki Doskonalenia Nauczycieli Impuls, Trener, Ekspert ORE, Partner LSA Polska
Autorka Koncepcji Unikatowy Kod Uczenia (się)©
Współautorka Modelu Wartościowych Szkół®
Coach ICC, Supervisor ICC, Trener, Asesor AC/DC, Ekspert ds. rozwoju organizacji, doradca zawodowy i edukacyjny, International Values Trainer, Współautor: Modelu Doradztwa dla JST/ Założeń systemu wsparcia i rozwoju pracowników JST odpowiedzialnych za oświatę, Ekspert i współautor poradników, publikacji, materiałów w zakresie kompleksowego procesowego wspomagania szkół/ placówek ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania kompetencji kluczowych uczniów, Ekspert merytoryczny ds. opracowywania i wdrażania Planów Rozwoju Oświaty. Certyfikowany Konsultant MindSonar®, MTQ48, ILM72, Delight Index™, Insightful Profiler™ (iP121).
Zofia
Domaradzka-Grochowalska
Psycholog, Trener, Ekspert ORE, Trener LSA
Współautorka Modelu Wartościowych Szkół®
Psycholog pracy z dorosłymi, Coach ICC, Superwizor ICC, trener, doradca edukacyjny i zawodowy, ekspertka ds. rozwoju organizacji, International Values Trainer. Współautorka Modelu Doradztwa dla JST. Współautorka ścieżki rozwojowej trenerów oświaty realizujących Procesowe Kompleksowe Wspomaganie Szkół, Przedszkoli i Placówek Edukacyjnych.
Powitanie uczestników
Wprowadzenie do przebiegu konferencji
Dorota Tomaszewicz Dyrektor PDN Impuls|
Zofia Domaradzka – Grochowalska Partner merytoryczny
To się naprawdę dzieje… Wartościowe Szkoły® tworzą MOC
Poznaj rozwiązanie wspierające społeczność szkolną w rozwijaniu kompetencji społecznych i osobistych, w tym wzmacnianie odporności psychicznej uczniów i uczących.
Dorota Tomaszewicz i Zofia Domaradzka – Grochowalska Autorki Modelu Wartościowe Szkoły®
Realny wzrost dobrostanu nauczycieli – perspektywa dyrektorów szkół, które wdrożyły I Etap Modelu Wartościowych Szkół
Pierwszy rok wdrażania Modelu w Polsce to ponad 40 szkół w Polsce i kilkanaście za granicą (Nowy Jork, Sydney, miasta na Łotwie, Białorusi, Ukrainie, Włoszech, Belgii…), ponad 800 osób w Polsce i kilkadziesiąt poza granicami kraju.
Dyskusja moderowana
Sposoby uczenia się i spersonalizowane nauczanie
Ewolucja w uczeniu (się ) w międzynarodowym obiektywie prof. Barbary Prashnig
Gość specjalny – Barbara Prashnig, M.A. Professor Emeritus Founding Director Creative Learning Systems Auckland, New Zealand (LSA)
wykład online w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski
Pierwszy raz w Polsce Unikatowy Kod Uczenia się©
Koncepcja rozwoju umiejętności uczenia się z wykorzystaniem narzędzi Analizy Sposobu Uczenia się (LSA) oraz Analizy Sposobu Nauczania (TSA)
Dorota Tomaszewicz autorka Koncepcji Unikatowy Kod Uczenia (się)©/Partner LSA
Wartościowe Zarządzanie© – sekret skuteczności liderów, dyrektorów i prezesów organizacji oświatowych
Dorota Tomaszewicz i Zofia Domaradzka – Grochowalska Autorki Modelu Wartościowe Szkoły®
Wartościowe Zarządzanie© – perspektywa liderów, dyrektorów i prezesów organizacji oświatowych
IV Edycje Kursu Wartościowe Zarządzanie© realizowane w ramach wdrażania Modelu Wartościowych Szkół® w Polsce i poza granicami kraju.
Quo Vadis, Szkoło? – miedzy teraźniejszością a przyszłością.
Anna Fidurska – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Wasilkowie (woj. podlaskie)
Muzyczne pożegnanie i przestrzeń na kuluarowe rozmowy przy kawie
ONLINE
„Usłyszałam, że jestem ważna,
a nie tylko praca i obowiązki.
Mam być ważna dla siebie.
I mimo, że praca nauczyciela
jest pracą indywidualną
przedmiotowo,
ale satysfakcję zawodową
osiąga się w grupie.”
„Bardzo dziękuję za możliwość udziału
w szkoleniu prowadzonym przez Panie.
Odkryłam siebie na nowo i pracuję
nad zmianami na lepsze –
jak to fajnie mieć taką szansę,
żeby móc podróżować
do głębi własnego wnętrza
z takimi wspaniałymi
przewodniczkami jak Panie.
Ze swej strony bardzo dziękuję 🙂
Konferencja „Quo vadis szkoło?” to inspirujące miejsce dla pasjonatów i wszystkich osób, którym zależy na wzmocnieniu środowiska edukacyjnego w ich miejscowości.
relacja z konferencji w Elblągu 27.10.2021 r.
Tak, w formularzu rejestracyjny prosimy o podanie danych do faktury czyli wskazanie podmiotu, który opłaci udział w wydarzeniu (pobierz, wypełnij i prześlij nam formularz zamówienia).
Wydarzenie jest organizowane przez akredytowaną Placówkę Doskonalenia Nauczycieli.
Tak, wystawiamy faktury na dane, które otrzymamy od Państwa (pobierz, wypełnij i prześlij nam formularz zamówienia). Wszyscy uczestnicy otrzymają potwierdzenie udziału w wydarzeniu.
Rezygnacja bezkosztowa do 17 października 2021 r. Po 17 października 2021 organizator nie przewiduje możliwości zwrotu za opłacony bilet. Bez problemu możliwa jest zmiana danych uczestnika.
Spotkanie będzie rejestrowane. Nie planujemy w całości udostępniać nagrania w sieci tylko fragmenty w formie relacji z wydarzenia.
Tak, w ramach Panelu.
Prelekcje i prezentowane rozwiązania odnoszą się do 6 priorytetów Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030, m.in.:
• rozwijanie i upowszechnianie kultury uczenia się nastawionej na aktywny i ciągły rozwój umiejętności.
• zbudowanie efektywnego systemu diagnozowania i informowania o obecnym stanie i zapotrzebowaniu na umiejętności.
Jednym z proponowanych 8 programów strategicznych określonych w Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 jest: Rozpoznawanie i rozwijanie umiejętności dzieci, młodzieży i osób dorosłych.
Uczestnicy konferencji mają możliwość zapoznania się z innowacyjnymi metodami stosowanymi w powyższym zakresie, wypracowanymi przez Akredytowaną Placówkę Doskonalenia Nauczycieli Impuls m. in. Modelem Wartościowe Szkoły oraz Autorską Koncepcją Unikatowego Kodu Uczenia(się).
To autorska Koncepcja wspierająca umiejętność uczenia się z zastosowaniem narzędzi Analizy Sposobu Uczenia się (LSA) oraz Analizy Sposobu Nauczania (TSA). Dzięki badaniu uczeń, nauczyciel i rodzic otrzymuje szczegółowe wyjaśnienia oraz porady, jak najlepiej wykorzystać osobiste mocne strony podczas nauki. Pozwala to na organizację procesów edukacyjnych oraz tworzenie środowiska do nauki w oparciu o rzeczywiste potrzeby uczniów.
Tak, wydarzenie jest realizowane przez akredytowaną Placówkę Doskonalenia Nauczycieli.
Proszę odwiedzić stronę www.pdnimpuls.edu.pl. W zakładce poświęconej Modelowi znajduje się mapa i wykaz szkół, które wdrożyły I Etap.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |